Pokud se společně pustíme do práce, dříve nebo později dojdeme k tomu, že potřebuje zpracovat právní audit. Díky němu dokonale poznáme právní prostředí vaší firmy a můžeme nastavit další spolupráci.

Jakou podobu může mít právní audit?

  • kontrola správnosti nastavení právních procesů ve firmě, veškerých povinných registrací a zveřejňovaných údajů, zakladatelských dokumentů
  • odběratelsko-dodavatelských vztahů
  • právních náležitostí webu / eshopu / VOP
  • kontrola metodik oslovování potenciálních zákazníků
  • kontrola právních vztahů se zaměstnanci, případně externě spolupracujícími dodavateli

 

Pro koho je služba určena

  • Pro podnikatele, kteří chtějí mít jistotu, že mají právní stránku podnikání v pořádku.
  • Pro ty, kdo chtějí prodat nebo koupit firmu a potřebují zpracovat due dilligence firmy, která je předmětem transakce.
  • Pro podnikatele řešící otázku nástupnictví ve firmě

 

Co je výsledkem právního auditu?

Výstupem z provedené kontroly pak zpravidla bývá identifikace rizikových oblastí a návrh individuálního postupu k jejich řešení. Po diskusi s klientem vše seřadíme dle priorit a pustíme se do práce. Variantou může být nastavení individuálního compliance programu.

Podobu výstupu si představte jako semafor:

  • červená – kritické body, které je potřeba okamžitě upravit
  • oranžová – možná budoucí ohrožení, na jejichž eliminaci je potřeba postupně pracovat
  • zelená – v těchto věcech můžete být v klidu

 

Pro nás je právní audit základem toho, abychom vás, jako klienta, dobře poznali. Díky tomu pak můžeme s každým vaším požadavkem ihned jednat a nepotřebujeme se seznamovat se situací. Asi netřeba dokládat, že to je pro vás velmi výhodné, protože právě toto seznámení bývá při jednorázových konzultacích v rozpočtu značnou položkou. Navíc budeme moci proaktivně reagovat na legislativní změny, o kterých vás budeme informovat. Rovnou s tím, co tato konkrétní změna znamená právě pro vaše podnikání.